خودم و تنهاييم
خودم و تنهاييم
خوش اومديد
تاريخ : چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, | 13:26 | نويسنده : شيما

 

تکـه یخی که عـاشـق ابــر ِ عـذاب می شود

سر قـرار عـاشـقی همیـشـه آب می شود

 

 

به چشم فرش زیـر پـا سقف که مبتلا شود

روز وصـالشان کسی خانه خـراب می شود

 

 

کـنـار قـله های غـم نخوان برای سـنـگ ها

کوه که بغض می کند سنگ،مذاب می شود

 

 

بـاغ پر از گُلی که شب نظر به آسـمـان کند

صبح به دیگ می رود ؛ غنچه گلاب می شود

...

چه کـرده ای تـو بـا دلم که از تو پیش دیگران

گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود

 

 



نظرات شما عزیزان:

عدنان
ساعت13:50---20 خرداد 1394
عالیه عاشقونست
پاسخ:لطف دارى


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
به وبلاگ من خوش آمدید

Links


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خودم و تنهاييم و آدرس 8678.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Archive

Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: